the party don´t stop

Dagen bjöd på en 6 timmars vandring på stan med Maliin! Med andra ord en bra dag!
Vi han med rätt så mycket kände jag, fick med mig ett och annat hem. 
B.la ;
-en kofta
-en t-shirt
-tre ringar
-ett armband
-ett halsband
-två linnen
-ett pat leggins
-en mössa

Inte helt fel. En fika slank ner på det också. Sen gjorde vi ett stopp på sko punkten också.
Sen gick vi från bussen som stanna i lj ääända hem till Malin, jobbigt för oss. (Lat)
Sen åkte jag hem för min mage kurrade som en kelsjuk katt och så hade jag ont i huvudet.
Sen har jag bara suttit framför tv:n och kollat på alla program man vanligtvis inte brukar
hinna se. Skönt.






Min nya jacka, himla skön!





Kommentarer
Postat av: sandra

Paulina är snygg :D

2009-10-28 @ 00:37:10
URL: http://sandraaborg.blogg.se/
Postat av: Emil Hethunken Ljungberg

vare inte varmt framför datorn med den ;D?

2009-10-28 @ 01:51:51
Postat av: paulina

Sv; joo lite men det va skönt ;)

2009-10-28 @ 01:56:04
URL: http://femtondemaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0