and when you´re out there without care

HÖSTLOV! Det kunde inte komma mer lägligt tycker jag. Har längtat efter det riktigt mycket hela veckan (igentligen sen sista dagen av förra lovet) för den har varit så sjukt seg. Efter en lektion har det känts som att det har gått en hel dag. Men nu är det här.

Gårdagen hade vi sovmorgon, uppskattat! Jag åkte samma buss som Bella in till skolan. På bussen sitter och försöker ta av mig min ring som fastnat på mitt lite för feta finger. Men sen får jag av mig den och vad gör jag då? Jo tappar den under sätena och den rullar fram i bussen. Det va endel som började kolla på mig och undrade vad jag höll på med. Men jag satt där och låtsades som ingenting och Bella bara satt och garva haha. Vilket jag me gjorde åt mig själv.
Sen när vi är framme vid rece så väntar vi tills alla har gått av och så böjer sig Bella ner och ser min ring! Tur för mig för det va första gången jag använde den, och sista!


Efter skolan åkte jag hem till Hanna och vi åkte sedan ner till träningen. Träningen gick fort och sen åkte vi hem för att göra oss iordning för att åka på bio. Vi såg bröllopsduellen. Inte den bästa film jag har sett. Sen åkte vi hem för vi va så jävla trötta. Vaknade av att jag hade kramp i båda skinkorna och i knät, lite läskigt.
Sen åt vi frukost, varm oboy med grädde. Jammi!

Nu sitter jag här och är lite ledsen över att jag inte vet vad jag ska göra..nästan inga är hemma ;o.. Lite små sorgligt tycker jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0