Welcome to my life

Do you ever feel like breaking down?
Do you ever feel out of place?
Like somehow you just don't belong
And no one understands you
Do you ever wanna runaway?
Do you lock yourself in your room?
With the radio on turned up so loud
That no one hears you screaming

No you don't know what it's like
When nothing feels all right
You don't know what it's like
To be like me

Älskar texten!
Simple Plan - welcome to my life

Nationellt prov i kemi idag på morgonen. Det va ett av de svåraste proven jag någonsin gjort, kunde ingenting typ.
Tur att det inte ändrar på betygen för då hade det blivit ett FETT IG på mig.
Annars har jag inte gjort mycket, har haft ont i magen även denna dag. Skulle ut och springa nyss men det regnade lite för mycket för det så får se om det blir senare.
Måste även plugga engelska och skriva klart tågluffen.
Så himla tråååkigt!
Naj nu lyser solen ser jag, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0