oturs dag!

Skolan inget kul idag. Malin stackaren fick migrän och fick åka hem. Krya!
Hade biologi läx/prov förhör. Jag tyckte det va svårt :S

Sen åkte jag hem vid 13.00.
Åt lite och sov. Sedan bestämde jag mig för att åka in till stan och möta upp mamma som sedan skulle till Maxi. Hon hade även min väska med mobil och pengar i som jag glömde i bilen i morse. Hade kollat rätt för en gångs skull. Bussen skulle komma till stan 17.35 så det vart perfekt. Åkte ner till bussen
Satt och vänta i typ 10 min sen kom det en till och satte sig. Vänta ennu ett tag tills bussen kommer. När han ställer sig vid busskuren så säger han att bussen är trasig och att turen är inställd. Hon kollar busslistan och det går en buss om 30 min ifrån Ljungsbros busstation. Busschufören är snäll och kör ner mig dit så jag slapp gå.
Men nästa buss gick ju inte förens 30 min och jag hade ju ingen mobil så jag kunde säga det. Så fick sitta och vänta.
Det sluta väl i alla fall.

Hoppa in på ikano sen. Köppte en kjol, ett par jeans, maskara, foundation, spot creem. 750kr. Sved lite gran.

Sen handla vi på Maxi och jag träffa på Hanna som också va och handla. Hon gick och plocka på lite hahah. Du är allt lite rolig du! ;)

Sen när vi kom till kassan efter 1h 30 min så säger dom att dom ska packa upp alla 100 varor. Så vi fick packa om allt.
OTUR eller vad..?!

Långt inlägg vart det. Men det är bra att läsa har jag hört så varsegod! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0