You Can't Play On Broken Strings

                            



Guu va underbart med sovmorgon, fyra lektioner & sen hem igen! Så borde alla dagar vara tycker jag! Börja kl 09.00 & sluta kl 13.20. MMMM. Börja med slöjd, sen fysik som vi bara hade i 35 min istället för 55min. Samir kollade inte på shemat & sen så skulle tydligen vi få skulden för det..?! Han mena att vi skulle ta igen tiden vi missat. Halva idag & halva på torsdag. Men hela klassen protestera så det blev ju ej så. Tur för han! Sen va det lunch, pyttipanna. Fattar inte att dom fortfarande bjuder på sån skitmat. Sen svenska i 30 min sen hem. WOOHO. Sen har jag bara sovit i soffan & kollat på tv. Helskönt. Imorn ska jag & Malin ha softisdag, men mjukisbyxer & tjocktröja. Så skulle man vilja gå varje dag. Hadebra!
                                                            ≤♥≥

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag vet, jag kan inte ens bli i närheten av hur brun hon blev ;)

2009-01-13 @ 20:46:09
Postat av: emma

vi förlorade tyvärr med ungefär tio bollar :d men det gör inte så mycket egentligen, dom var stora som hus ungefär ;p

2009-01-17 @ 21:31:08
URL: http://elvinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0