you can always be better

Andra veckan i skolan och jag börjar redan ledsna. Inget nytt händer, det är bara det samma.
Men bra är ju nu att Anders kommer tillbaka på Måndag! Samir har varit en ren plåga. Vet att jag/ vi har klagat mycket på han men det går inte annat! Som idag. när jag kom in sent (hade en anledning) så sträcker han upp händerna i luften och säger; P(b)aulina, vart du varit? Kunde inte låta bli att sträcka upp händerna i luften och svara. Sen så måste han gå ner till mig hela tiden för att han inte tror att jag fattar. Sen ville Tim att jag skulle skriva åt honom för att jag tycker det är så roligt (ironi), då kommer Samir fram igen och frågar om jag tycker det är roligt att skriva? Jag sa nej. Då fråga han om det va lättare att skriva om sharlek. Då fattade jag ingenting. Tänkte att vem fan är sharlek?! (det lät som att han sa sharlie först) Men han menade visst kärlek. Viste inte vad jag skulle svar på det heller så jag sa lite segt eh aah? Då sa han att det är samma sak som det vi höll på med på lektionen ( labbrapport ) Han sa att det är bara att skriva med svenska ord och att sen skriva det som meningar? Aah ni hör hur vi har det.

Sen så va det bara svenska som återstig av skoldagen. Så kom hem vid halv 2 och la mig i soffan och sov.

Men nu är det ju tid för att välja gymnasium. Ska åka och kolla på Ljungkan och InfoKomp på tisdag. Läskigt med tanke på att jag ska vara med och kolla på lektionerna från 8.15 till 11.00 och det är ju ingen jag känner där så jag kommer nog inte få så mycket sagt under dom timmarna. Sen från 11.00 till 13.00 så ska jag äta på stan och fördriva tiden helt Själv!? Sen till infokomp mellan 13.00 till 15.15. Vet inte hur jag kommer lyckas den dagen. Men är det någon mer som ska in och kolla på någon skola på tisdag så kan den väll säga till?? :)

                                        ≤♥≥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0