överaskningsfest!

Igår hade vi fest för curre och ullis som fyllt nyligen. 80-tals tema. Vi hyrde lokalen och åt pizza, tårta, sjöng singstar och giutarr hero. Sjukt bra vart kvällen!<3 låt bilderna tala för sig själva -->
(bilderna har pillis tagit för soklart så dog min kamera precis när jag skulle ta första kortet! :s som vanligt..




Pizza

pizza och brommedar smygfotar oss bakifrån!

pernilla och jag

Ankan va lös på golvet!

Födelsedags barnen

Ullis va ivrig med tårtan

Sing Straaaar! Och alla va på G! specielt curre

Anki fick självmordstankar där ett tag! haha men det slutade väl

Ser ut som jag har en sjukdom men jag är mitt i att göra mitt dansmoov
och här en engång så är curre på G så var även pillis!


Nu var det min tur och jag är sämt på singstar men vafasen.
och även här har vi curre.. hahah


hahaa...

Anna som va Jättesnygg i sina 80-tals kläder! och med denna bild  
avslutar jag detta inlägg. Tack för en jättebra kväll tjejer! <3

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Och alla bilder har pernilla lindh tagit ;) haha

Tack för en underbar kväll<3

2009-02-01 @ 16:19:42
URL: http://andrajuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0