♦♦♦

Vaknade vid 12 även denna dag. Tycker inte riktigt om att sova så länge. Visst det är skönt men man missar masser av dagen! Men idag hade jag faktiskt skäl för att sova länge. Hade en sömnlös natt. Gick och la mig 01.30 låg vaken till 03.30. Somna och vakna vid 6 av att min kära fader ligger och snarkar i soffan. Gick upp och slog till han så att det vart tyst på han! Gick in och la mig och somna inte förns 7! Sen vakna jag vid 12. 
Sen satt jag bara i morgonrocken framför tv:n. Gick in på msn och så fråga pillan om  jag ville föja med henne, malin och mathilda och åka skridskor. Det va runt 3. Men jag mitt sega fanskap hade ju inte duschat. Så jag skyndade mig på som satan. Men sen så kunde inte malin och mathilda. Men sen så blev det så sent så vi han inte heller. Så pernilla jag jag tog en sväng ut i det kalla vädret. Sen åkte vi till träningen som va jätte kul! Inte för att det gick så bra för mig men alla var på bra humör och alla var taggade tror jag iallafall. Mathilda gjorde dagen med hennes högerfötter HAHAHA.

Nu ska jag ta och sätta mig i soffan och kolla om det är något bra på tv:n 
                                                                                                          ≤♥≥

Kommentarer
Postat av: matilda

hahaha mobbas inte! xd

2009-01-05 @ 23:53:25
URL: http://matiildaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0