01-01-09, ennu ett nytt år

GOTT NYTT ÅR lite i efterskott.
Nyårsafton börja med att det kom lite folk hit. Blev utskämt av min kära mamma (som vanligt)
Sen vid 16.00 åkte jag till malin där även pernilla va. Bytte om och gjorde oss fina. Sen vid 18.10 mötte vi tulda, anki och anna och vi gick bort till lokalen.

Lokalen va mysigt iordninggjord, Vi fick tre rätters och lekte lekar, vann båda. *stolt* Fick Body scrub och body-lotion. Tack för det emma, sofie och linn.

Sen vid 22.00 ungefär så gick malin, pernilla och jag hem till malin och dom andra hem till sig och bytte om Och kort där efter så mötte vi marre och frida och cyklade lite omvägar hem till frej där det va fest. Sen ut vid tolvslaget så gick alla ut och smälde raketer åt alla håll. Sen gick vi en kall vandring upp till lokalen igen. Det va en jävla vandring och innan vi kom fram hade min tårtrillat av i skorna..urmysigt (Y) Sen va vi där inne ett tag och sen så åkte vi hem.

Jah det var ju ett hyffsat nyår iallafall. Tack alla!
                                                                                                  ≤♥≥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0