-16°c

Nuu har vintern kommit. -16°c var det tydligen i morse. Har jag hört, eftersom vissa vättiga människor ligger och sover vid den tiden! Kunde det inte varit kallt i december och så blir det varmt i jannuari :) Deeet skulle jag gilla skarpt.

Gick upp kl 12.00 idag. Sköönt! Gick upp och satte mig vid tv:n och fasna där till typ 15.00 då jag gick ner och åt wook. Gott men va inte alls sugen på det idag så slängde typ allt. Sen gick jag ut och tog masser kort. Ska lägga upp några här snart hade jag tänkt. Sen kom pappa upp med lite ben & jerry glass. Godaste glassen som finns, cokiedo och jordgubb & cheescake. Ah nog snackat om glass.. Sen kom mamma hem vid 17.00 tror jag. Kommer upp och sätter sig brevid mig och sänger att hon varit och köppt wook!
-Det va ju så länge sen vi åt det?!  h-e-h-e..
           
                                                             



 



Och i går så va jag och matilda i mjölby och kolla på Kevin, Robin, Alice och Johan från idol. Vi stig ute på torget och vänta på att dom skulle komma i ca 40 min och när dom väl kom upp på senen så var jag stelfrusen.
Dom va uppe på senen sammanlagt ca 30 min tror jag! Sen begav vi oss mot signingskön som alla andra också gjorde.
Det va nog den trongaste kön jag har stått i och den kallaste. Det värkte i fötterna och inte allra minst i tårna. Efter 40 min så säger dom som jobbar där att skiverna är slut och att dom inte skriver på något mer enn skiver så alla dom som inte hade skiver kunde känna sig blåsta. Men då va det Masser argt och kallt folk som skrek att dom ta mig fan skulle skriva på papper! och som tur va så fick vi det.

& såklat så kommer det ju en bild på de fyra idolerna;

                          
 
                                                                                                                           ≤♥≥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0