pleas help me i don´t understand

Tisdagen va avklarad. Fint! Hade först turist prov som jag hoppas att jag får G på i alla fall. Sen hade vi turism igen och då fick vi reda på vad vi fick på uppsatsen om landet. HAHA asså vilken kvinna. Nästan alla fick skäll av henne. Svinsur va hon! Så jag fick IG på det så jag måste skriva om det...fan då! Sen fick jag reda på handels provet men det kommer jag inte ihåg va jag fick på.

MEEEN jag fick VG på mitt engelska prov!! Hur glad som helst vart jag. Sen sista lektionen gick vi ut på stan och kollade jul skyltningen. Så slutade 50 min tidigare. Skönt!

Sen hem och sova den lilla stunden som va kvar innan det va träning. Träningen gick huur slow som helst! Men uppvärmningen va kul. Nu ska jag njuta av att inte sitta och plugga. Ska även sova snart. MMMMMMMMMMMMM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0