09

gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - inte mycket, men lite 

vad? - börjat gymnasiet, varit i strömstad mm.
höll du några av dina nyårslöften? - har inga.
blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - nae
dog någon som stod dig nära? - nja.
vilka länder besökte du? - inga.
är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - mmm.
vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - kommer inte ihåg datumena men det är ett par stycken
vad var din största framgång 2009? - tyver ingen..
största misstaget? - kommer inte på något nu, men något finns nog.
har du varit sjuk eller skadat dig? - jaa av sprutan!
bästa köpet? - kommer inte på
vad spenderade du mest pengar på? - utan svekan kläder!
gjorde någonting dig riktigt glad? - vännerna min!
vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - sweet dreams, kom änglar mm.
var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - den här sommaren va bätte, hösten/ vintern mycket sämre.
vad önskar du att du gjort mer? - hittat på mer saker med mina vänner!
vad önskar du att du gjort mindre? - vet inte
hur tillbringar du julen? - familj och släckten
blev du kär i år? - nae
favoritprogram på TV? - SCRUBS<3
bästa boken du läste i år? - höhö..
största musikaliska upptäckten? - hmm?
något du önskade dig och fick när du fyllde år? - att fira den med mina vänner och det fick jag
något du önskade dig men inte fick? - nee
vad gjorde du på din födelsedag 2009? - va med friendsen.
finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - aaaa.
hur skulle du beskriva din stil år 2009? - min egen blandat
vilken kändis var du mest sugen på? - svårt, kommer inte på någon nu!
vem saknade/saknar du? -malin
 den bästa nya personen du träffade? - sandra, freja, olivia!

Kommentarer
Postat av: Sandra

puss på paulina! :)<3

Vi måste ses!!!

2009-12-21 @ 22:00:00
URL: http://sandraaborg.blogg.se/
Postat av: malin

jag saknar dig

<3

2009-12-22 @ 22:04:10
URL: http://svenskdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0