3 december

Hur skönt är det inte att det är fredag imorn! Jag dör av lycka, nästan i alla fall. Jädra skitvecka det har varit då, skolmässigt. Har pluggat varje dag för att komma ikapp och göra allt jag missat på två dagar. Har ett prov kvar denna vecka och det är de fruktade data provet. Tycker inte det är så viktigt med att kunna datorns delar men det tycker tydligen våran datalärare. Det går ju inte, får sammanbrott på den här skiten! det går inte in i huvudet, koncentrationen är på noll och allt annat lockar lite för mycket. 

Men idag har jag gjort ett prov som jag inte hunnit plugga på för jag glömde böckerna igår! AJAJ. Sen gjorde Sandra, Olivia och jag våran redovisning om ätstörningar. Hon tyckte det va jätte bra och en fluga viska i mitt öra om ett MVG på det? JAJA! Men måste säga att jag förtjänar inte ett mvg. Det känns inte som så, Sandra stod för den jätte snygga powerpoint presentationen och olivia hade skrivit bra. Jag hade inte ens min text där..
Sen sista lektionen hade vi turism och våran lärare va galen. Hon va så sur! Hon tyckte det va dåligt av mig att säga; ha en bra dag. EHHH? Så mycket för att vara snäll!



Kommentarer
Postat av: pillan

du tar så fina bilder paulina!!<3

2009-12-06 @ 23:39:31
URL: http://andrajuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0