I don't whant to lose it

Sista dagen på sommarlovet firades med en fika på stan med Angelica,Cornelia,Bella,Hanna, Pernilla,Mathilda. Pernilla och Angelica fick jag ingen bild på..
Men det va mysigt.






Idag. The BIG day! Började 10.45 med upprop i matsalen. Jag va så himla nervös när jag gick in genom Ljunkans entré dörrar. Såg fullt med folk som satt längs med korridoren. Min första tanke va; "Va fan gör jag här?" Men gick bort och satte mig mellan två gäng. Sen när det väl va upprop så hoppade hjärtat nästan ur min kropp. Vet inte varför men när dom skulle säga mitt namn så satt jag och laddade för att inte säga fel eller låta konstig när jag skulle säga JA! Hahah vilka problem jag har!

Sen gick klassen upp till mentor salen och mentorerna snackade lite. För det va ingen annan som gjorde vill jag lova. Kändes lite jobbigt att sitta där och känna att man inte hade någon att prata med eller fråga saker. Men det hoppas jag det blir ändring på snart..!

Sen när jag hade slutat så ringde jag till Anki och Curre som också hade slutat så jag gick ner till dom och lyckades gå vilse på vägen ner..
Det är det jag är mest nervös för, att gå vilse och bara gå och irra omkring!
Men sen så kom även Bella och vi gick och åt på salladsbaren. Där träffade vi på Amanda och Julia.
Sen efter ett bra tag så gick vi ut och då träffade vi på Mathilda.F som följde med oss och sen åkte jag med en buss till mammas jobb. Sen kom pappa och plockade upp mig och vi åkte till Sjukhuset och hälsade på farmor. Sen åkte vi hem och när jag väl va hemma så va jag så sjukt trött så jag somnade. Hur skönt som helst. Sen tog jag mig en joggingtur.

Imorn blir det en lång dag. Slutar 15.30. Vi ska ha samarbets övningar. Sånt gillar jag inte...
I alla fall inte när man ska hålla på att skrika och tönta sig! Det kan jag leva utan!

Sen ska jag gå och kolla på när Hanna och Pernilla gör bort sig. Dagens höjdpunkt typ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0