nobody sad it was going to be easy

Du gamla du fria du....grymma träningsvärk. Fast det är ganska skönt med träningsvärk. Eller inte så mycket så man inte kan röra sig utan att känna av den men att vara lite seg i kroppen är skönt!

Gårdagen va kul men jobbig. Gick upp 07.15 och gjorde mig klar för att vara vid sporthallen 08.30. Va nere i motala-varamon vid 9.30. Solen sken för en gångs skull. Innan alla matcher började så hade dom en liten invigning med band klipp och en kanon. Jag höll inte för öronen när den small och ja..det va kanske inte det smartaste för det small verkligen HÖGT! Det bara tjöt i öronen och det lät som om jag hade en burk över öronen. Jag trodde jag hade spräckt trummhinnorna! Men det gick över efter ca 30 min. Vi delade in oss i två lag men efter två matcher så körde alla i ett. Det gick inget vidare för oss men jag tyckte det va kul att spela men det va riktigt jobbigt man va nästan slut efter bara 1 min! Där av träningsvärken i hela kroppen.
 Nog om igår.

Nu sitter jag och väntar på att Malin ska bli klar någon gång ;P puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0