sleeping whith the light on


 
Det bra vädret försvann lika fort som det kom. Sad!
Det kommer säkert tillbaka när skolan har börjat..Brukar vara så.

Vaknade tidigt även denna morgon. Eller 11.00 är väll inte så jätte tidigt men endå. Tog en slappismorgon och sen åkte jag till Malin. Vi gick ut och så tog vi en glass och på glasspinnen stog det en gåta och när man hade ätit upp glassen så såg man svaret. 

Min gåta; "Vem tjänar pengar utan att jobba en enda dag?"     -nattvakten. Så dålig!
Malins gåta; " Vad gjorde bagaren när polisen kom in"    - smet

Sen skulle  vi kolla hur Malin såg ut i mörkrunt hår. HAHAH jag garva sönder! MALIN FLUFF! Jag fick tyver inte lägga upp en bild på detta. Sen gjorde jag bort mig lite med. Det va ett tag sen jag gjorde det. God for me (y)
Sen kollade vi på tv och lite annat. Sen åkte jag hem. Det va min dag lite kort. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0