Solsken till mig!

Dagen har varit riktigt fin måste jag säga! Sol och varmt för en gångs skull, helt otroligt. Så då får man passa på att bränna tillbala brännan.
Så Pernilla, Bella och jag åkte till berg för att sola och bada. Vart inte så mycket bada för dom slussa hela tiden och vattnet vid stranden va helskumt? Det va som mögeltussar som flöt i vattnet och döda fisk yngel överallt. Inte så himla gosigt om jag får säga det!
Så vi tog ett snabb dopp på vägen hem.

Sen på kvällskvisten åkte jag till en brun Malin. Vi åkte upp till kanalen och med oss hade vi en saftig vattenmelon. Kort efter kom även lilla Anki. Vi satt och pratade strunt och sen kom Frej och Samuel förbi och sen kom Frida och Josse så vi stog och pratade med dom ett tag. Men sen drog vi oss mot Malin för myggen va som...ja mygg! Har nog fått 20 st idag.
Sen satt vi bara och pratade. Trevligt.

Nu ska jag ta och klia vidare på mina myggbett och sen kanske ta och läsa lite i min bok. Puss

Kommentarer
Postat av: mathilda

förklara lite tydligare vad "mögeltussar" är för något, är du snäll gullan (: hahah :D <3

2009-08-07 @ 00:21:32
URL: http://matiildaclaesson.blogg.se/
Postat av: LOVE/Loviza

Hihi, njaae - inget som jag skulle skryta om x)

2009-08-07 @ 09:34:03
URL: http://peiceofloviza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0