she is a mainiac on the floor

Sitter och lyssnar på åskan som mullrar och nu kom även lite regn hör jag. Usch..!

Tänkte dra lite om gårdagen; Vaknade 10.30 för jag kunde inte sova längre! Vad har hänt med mig?
Åkte till Tim lite senare och vi gick ut och sola. Det va så sjukt varmt! Men det vart inget bad för vi va för fega för att bada! Hahah jag har blivit största badkrukan nu de senare åren. Det gillar jag inte.
Men för/eftermiddagen va mysig! Sen åkte jag hem och duscha och fixa mig för att sedan åka ner till Malin och sedan efter att ha mött upp Anki så åkte vi till Mathilda men vi va inte så jätte länge där för sen åkte vi alla till Berg där Ulf Lundell spelade. Kvällen va väll lite sisådär. Men det va kul att träffa alla männsker som man inte har sätt på för länge.

Idag så åkte jag och Malin till Berg för att sola. Där mötte vi Frida och Josse så vi solade med dom.
Sen åkte vi hem och åt och sen åkte vi ner igen. Jag höll på att köra ihjäl oss. Hahah..!
paulina + cykel = ingen bra kombination!

När vi kom ner så stötte vi på Amanda och Fanny som följde mä ner dit där Frida och Josse fortfarande låg. Sen kom även frida så vi vart ett gäng.
Trevligt. Sen vid sex åkte vi hem.







Ska nog färga håret nu. Mörkbrunt.. Jag som vill ha ljusare hår "/

Kommentarer
Postat av: nicole$pinord

men varför färgar du då? ;o

2009-08-11 @ 16:04:47
URL: http://nickorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0