OMG..!



Håller just nu på att göra mig iornding. Ska snart åka till stan och göra lite ärenden och sen ska vi åka och kolla på Ljunkan. NU kommer min panik. Dagen innan! Jag kommer inte klara av att gå på ljunkan..
Fick även reda på klassen och schemat (som jag la in igår) Så himla ledsen vart jag när  jag såg det...
Nu känns det inte ens lite kul att börja skolan..

Det enda glada med denna dag är min "pigga upp" spel lista och att det kanske blir att träffa lite tjejer och ta en fika och sen ska jag träffa min Malin.

Ska åka nu.. chiao..



Ränsade min garderob lite och ja...det va kanske på tiden
. (tro inte att jag är värtsa sminkdockan nu! Jag har
bara inte använt slut på dom gamla och så har jag köpt nytt och glömt
att  jag fortfarande inte har använt upp det gamla och så vill jag inte slänga det
!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Min dromme, du är snygg! :D

hur har du haft det idag förresten? :)<3

2009-08-18 @ 18:54:05
URL: http://matiildaclaesson.blogg.se/
Postat av: maja

vad ska du gå för linje då? :)

2009-08-18 @ 21:22:32
URL: http://majarustan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0