***'



FREDAG;
  Åkte till morfar och hans fru och åt Thaimat och råa köttbullar ( urk =0). Kollade även på Thai TV. Dom är värkligen helt kontiga! Alla mat reklamer stog dom och lagade mat i jätte fina klänningar o masser annat weard stuff! Sen åkte vi hem och fick ett dragspel på köpet? :s  Ahja sen åkte jag till pernilla och sov där. Vi spela lips och jag söööög hårt på det. Måte vart något fel på spelet =} Vi somna typ 02.45. Va tvugna att gå upp 09.30. Liiiite tötta då. Sen träning i 1H. Det giiick såå himmla dåligt för mig :( Sen duscha och åka hem o nu sitter jag här. Ska nog sova lite. 
                                                                                                        ≤♥≥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0