tjugofjärdedecember*

GOD JUL!.  Har inte skrivit på länge men nu kan det bli ändring på det efter som att jag nyss fick en egen dator i julklapp =D Förstår ni hur glad jag är! Sen på morgonen fick jag lite krämer, två tidningar, en tomte och choklad. Och nu på eftermiddan så fick jag, Datorn då, sen en skrivare (tillsammans med richard och mamma), en parfym, en prydnad, pengar, biobiljetter, strumporoch ja jag tror det va allt! Och något som gjorde denna dagen ännu bättre var att det snöade när jag vakna/blev väckt! Underbart. Nu ska jag bara mysa med familjne, kolla på TV och äte lite mer julmat :) mm mm!

                                                            
                                                                                                              ≤♥≥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0