sjutondedecember*



Åkte till stan efter skolan med tötnosarna! Jag skulle köpa julklappar till familj och hasarden. Först gick vi och kolla lite sen gick vi och åt på McD. mm mm =} Sen gick vi och kolla mer. Hittar masser snyyyggt som jag vill ha. Ett par as snygga skor på bianco. 500:- så ne de får tyver vänta. Kändes som om det bara va jag som inte köppte något. Va nästan så. Åh det är jag som har mest att köpa ;o Såå jag kom hem tomhent idag igen. Så jag måste åka in på lördag Igen! Det blir tredje dagen jag är på stan och den här gången måste jag verkligen köpa me!
Men nu ska jag bara ta det lugnt, låta min afötter vila efter all gång i klackstövlar. Uhh det värker lite kan jag ju säga!
Men nu ropar tv:n och soffan på mig så bäst att jag går. 
                                                                                                        ≤♥≥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0